Ilyen milk shake-et még biztosan nem ittál!

by 0:58 0 megjegyzés
A Kolozsvári Ünnepi Könyvhét főszervezői felkértek, hogy készítsem el a kultúrális rendezvényük reklámfilmjét.

- Húh, király! - mondom én. - De mikorra?  
- Hát minél hamarabb, kb. jövő hétre!

7 napom volt az egész projektre az ötlettők a kivitelezésig. Ilyen szűk határidővel eddig még nem dolgoztam.  De mondom, megoldom. Rengeteg ötlet megfordult a fejemben, de mindenképp valami egyszerű és könnyen kivitelezhető megoldást kellett találnom. Egyszerű story, egyszerű környezet. Ekkor felfigyeltem a szlogenre: EGY KORTY KÖNYV
Így a szlogenre építettem fel a film történetét:
Betűk bedarálása. Különböző designnal rendelkező könyborítók feliratait egy kéz lerázza a vágódeszkára. Majd a betűkből és más hozzávalókból kever egy koktél.


Íme a film:



És nagyon fincsi lett! :)



Stáb:
Ötlet: Köllő Zsófia és Köllő Ildikó
Szereplő: Kozma Viola
Film/art director: Köllő Ildikó
Graphic designer: Veres Nándor

Köllő Ildikó

FILM/ART DIRECTOR

Kolozsváron filmrendezőként végeztem 2013-ban, ahol több kisjátékfilmet írtam és rendeztem, szervezetek kreatív kampányait kiviteleztem. Budapesten a hello90 blog videós munkatársaként fiatalokat érintő témákat dolgoztunk fel kreatív, újszerű módon nézőink/olvasóink számára. Érdekel a történetmesélés, a vizuális média, az üzenet kreatív megfogalmazása.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése