Te milyen voltál 19 évesen?

by 23:05 0 megjegyzés

Az elmúlt héten a Sapientia EMTE új kampányfilmjét készítettem el. A kampányfilm célja, hogy minél több huszonéves válassza a Csíkszeredai Sapientiát mesterképzésként.

Ötlet:

Ami adott volt: interjú alapú arcos videó, amiben MA-s hallgatók beszélnek a mesterképzés előnyeiről.
Amit hozzáadtam: az előnyöket hangsúlyozó, játékos, asszociációs jeleneteket és, hogy a film ellentétekre épüljön!  érett-éretlen, gyakorlat-elmélet, gyerek-felnőtt, diák-pénzkereső, laza-céltudatos.


"Bébipopsi arccal faltam az életet nagy kanállal. Nem nagyon érdekelt a jövőm"



A mesteris hallgatók elmesélik, hogy milyen kis nyomik voltak 19 évesen, amikor többnyire a szüleik döntöttek továbbtanulásukról, de most érett 25 éves fejjel a Sapientiát választották mesterképzésre.

"A szüleim álma volt, hogy Kolozsváron legyek egyetemista, mert ők is ott tanultak.  Így az alapképzés zsákbamacska volt, én csak azt döntöttem el, hogy valami reál szak "


"Először is vannak olyan munkahelyek ahol alapból követelik, hogy mesterképzéssel rendelkezzél, viszont ez maga után vonja a nagyobb munkabért."


"program megengedi, elmehetsz dolgozni is mellette, így rögtön gyakorlatba is ültetheted amit órán megtanulsz."


"Véleményem szerint egy jó alapképzést egy jó mesteri képzéssel lehet igazán "befejezettnek" tekinteni, hogy úgymondjam ez az i-n a pont. "


"Csíkszeredában mindig történik valami. Legalábbis annak, aki nyitott szemmel  jár a városban, és nem szobanövényként gubbaszt a házban arra várva, hogy valaki megöntözze."


"Elgondolkodtam arról, hogy megéri nekem (és a szüleimnek) annyi áldozatot hozni egy távoli/drágább városban, vagy egy kis motivációval "itthon" is érvényesülni tudok."



Távolság vs. kiadás



Íme a film:



Stáb:



Szereplők: Iszlai Edith Katalin Simó Levente, Iszlai Zoltán Tamás József,  Kajtár Imola
Díszlet, rendezés és vágás: Köllő Ildikó
Operatőr: Bartó Béla
Hang: Pinti Zsolt
Gyártásvezető: Köllő Zsófia és Tankó Andrea
Közreműködtek: Albert Orsolya, Kozma Viola, Kozma Laura, Stan Krisztina, Veres Nándor


Köllő Ildikó

FILM/ART DIRECTOR

Kolozsváron filmrendezőként végeztem 2013-ban, ahol több kisjátékfilmet írtam és rendeztem, szervezetek kreatív kampányait kiviteleztem. Budapesten a hello90 blog videós munkatársaként fiatalokat érintő témákat dolgoztunk fel kreatív, újszerű módon nézőink/olvasóink számára. Érdekel a történetmesélés, a vizuális média, az üzenet kreatív megfogalmazása.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése