Mitől gerjed a lant?

by 11:46 0 megjegyzés

NEW!!NEW!!NEW!!



Az újabb reklámfilmecskémet Early Music Festival-nak készítettem. Mivel teljesen szabadkezem volt a film koncepciójában, ezért az elmúlt évek fuvolázós figuráját lecserélhettem, és egy frissebb, modernebb világot képzelhettem el.


Nem mindig ésszerű az éles váltás egy megszokott arculatban, de jelen esetben a cél a fiatalok bevonása volt, mivel eddig a fesztivált többnyire középkorú párok látogatták.

Az ötlet abból indult, hogy a régizenét, a régi hangszereket, amelyek már nem részei pop kultúránknak, valahogy belehelyezni a mostani zenei világunkba.

Így a film története: a régi hangszerek (rebek, fuvola, dob) bekötése az új technikába. Régi és új összekeverése.




ÍME a film:



Üzenet: Régi az új


Stáb: 

Cast: Stan Krisztina, Bartó Béla, Puskás László
Art/Film Director: Köllő Ildikó
Assistant art director: Bartó Béla


Production manager: Köllő Zsófia
Graphic design: Veres Nándor
Sound design : Frank Reynolds, Veres Nándor
Thanks to: Balázs Előd

Köllő Ildikó

FILM/ART DIRECTOR

Kolozsváron filmrendezőként végeztem 2013-ban, ahol több kisjátékfilmet írtam és rendeztem, szervezetek kreatív kampányait kiviteleztem. Budapesten a hello90 blog videós munkatársaként fiatalokat érintő témákat dolgoztunk fel kreatív, újszerű módon nézőink/olvasóink számára. Érdekel a történetmesélés, a vizuális média, az üzenet kreatív megfogalmazása.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése