1. És, a tanulással mi a helyzet?
Sapientia EMTE Csíkszeredai karának 2018-as nyári kampányfilmje
Szívdoboz - kisjátékfilm
2. RING - GENERÁCIÓL VETÉLKEDŐJE
- humoros webműsor a generációs különbségekről
3. Ritmus, kenyér és pom-pom
Bocskor Pékségnek készített imázsfilm - 2018
Koncepció: A filmet én egy alapvetően életteli, jó hangulatot átadó, az aktuális menő food design képekkel operáló mozinak képzeltem el, ami látva a néző lendületet, természetes frisseséget kap.
Kampánycél: a Bocskor Pékség, mint gyár bemutatása, a termékek ízléses kiemelése, de egyben hangsúlyozni a természetességet, üde hangulatot.
Kampánycél:
Kreatív koncepció:
Üzenet:
A megfontolt, gyakorlatias, anyagi szempontból előnyös döntés a Sapientia - EMTE, Csíkszereda.
8 rész:
1. Mindent a céltudatos tervezésről
2. Így készül sminktartó Vin Diesel izominjéből! Környezetbarát öltözködés
Sapiophile 2. évad teasere
Koncepció: A filmet én egy alapvetően életteli, jó hangulatot átadó, az aktuális menő food design képekkel operáló mozinak képzeltem el, ami látva a néző lendületet, természetes frisseséget kap.
Kampánycél: a Bocskor Pékség, mint gyár bemutatása, a termékek ízléses kiemelése, de egyben hangsúlyozni a természetességet, üde hangulatot.
4. Az irodalom körbevesz - mutatom hogyan
Sapientia EMTE Csíkszeredai Kar Humántudományok Tanszékének reklámfilmje, 2017Kampánycél:
Szimpatikusabbá tenni az egyetemen működő, eléggé népszerűtlen szakot
Kreatív koncepció:
A koncepció abból indul ki, hogy a bölcsészettudomány nem népszerű, nem praktikus és nem kecsegtet gyors karrierrel a pályaválasztó fiatalok szemszögéből. A film új nézőpontot kínál a bölcsészettudomány megközelítéséhez: a klasszikus műveltség nem haszontalan tudomány, hanem életünk része. Találkozunk vele akár a kedvenc szórakozóhelyünk falán, az agyonhallgatott zeneszámokban vagy bevásárlóközpontunk bejáratánál. Ezekkel minden nap szembesülünk, különböző feliratokon. E nélkül a szemléletmód nélkül kevesebbet látunk a világból.
Kreatív koncepció:
A koncepció abból indul ki, hogy a bölcsészettudomány nem népszerű, nem praktikus és nem kecsegtet gyors karrierrel a pályaválasztó fiatalok szemszögéből. A film új nézőpontot kínál a bölcsészettudomány megközelítéséhez: a klasszikus műveltség nem haszontalan tudomány, hanem életünk része. Találkozunk vele akár a kedvenc szórakozóhelyünk falán, az agyonhallgatott zeneszámokban vagy bevásárlóközpontunk bejáratánál. Ezekkel minden nap szembesülünk, különböző feliratokon. E nélkül a szemléletmód nélkül kevesebbet látunk a világból.
Forma:
Egy nem mindennapi, humoros épülő kampányfilm, online platformra (2 perc)
A film Endre alakjára épül, aki egy kissé fura, de szerethető figura, "tipikus" bölcsész; körbevezet bennünket a városunkban és megmutat nekünk pár bölcsész-szemmel látható dolgot – hogy a Csíki Csobbanó neve alliterál, hogy a Merkúr üzletlánc egy ókori istenről kapta a nevét, vagy hogy a Sportklubos drukkerszöveg népdalparafrázis, a Kis Grófo sláger pedig Arany János Toldijára hajaz.
A film Endre alakjára épül, aki egy kissé fura, de szerethető figura, "tipikus" bölcsész; körbevezet bennünket a városunkban és megmutat nekünk pár bölcsész-szemmel látható dolgot – hogy a Csíki Csobbanó neve alliterál, hogy a Merkúr üzletlánc egy ókori istenről kapta a nevét, vagy hogy a Sportklubos drukkerszöveg népdalparafrázis, a Kis Grófo sláger pedig Arany János Toldijára hajaz.
Ő Endre, a barátom, átlagosnak tűnik, de nem az!
"Nem tudja eldönteni, melyik a kedvence..."
"A 27-e után nem kell pont!"
"Mert a nézését meg a járását, a csípőjének a ringását"
"A Grund, tudjátok, vörösingesek, gittegylet..."
"Csíki csoki, Csíki Csobbanó. Alliteráció!"
Üzenet:
Ha bölcsész vagy, többet látsz a világból. Az irodalmat nem lehet kikerülni, mert mindenhol beleütközül. Inkább értsd meg, add tovább.
Ha bölcsész vagy, többet látsz a világból. Az irodalmat nem lehet kikerülni, mert mindenhol beleütközül. Inkább értsd meg, add tovább.
5. Milyen voltál 19 évesen?
Kampánycél:
Felhívni a figyelmet a mesterképzés fontosságára.
Kreatív koncepció:
Az alapképzést követő mesterképzés kiválasztása egy érettebb és megfontoltabb döntés eredménye. A két választás, a két életkor közötti különbségeket domborítja ki a film. Ellentétpárokra épül: érett-éretlen, gyakorlat-elmélet, gyerek-felnőtt, diák-pénzkereső, laza-céltudatos. MA-hallgatók interjúhelyzetben tekintenek vissza 19 éves önmagukra. Az interjúrészletek asszociációs, játékos jelenetekkel váltakoznak.
Forma: interjú alapú reklámfilm
"Bébipopsi arccal faltam az életet nagy kanállal. Nem nagyon érdekelt a jövőm"
"A szüleim álma volt, hogy Kolozsváron legyek egyetemista, mert ők is ott tanultak. Így az alapképzés zsákbamacska volt, én csak azt döntöttem el, hogy valami reál szak "
"Először is vannak olyan munkahelyek ahol alapból követelik, hogy mesterképzéssel rendelkezzél, viszont ez maga után vonja a nagyobb munkabért."
"program megengedi, elmehetsz dolgozni is mellette, így rögtön gyakorlatba is ültetheted amit órán megtanulsz."
"Véleményem szerint egy jó alapképzést egy jó mesteri képzéssel lehet igazán "befejezettnek" tekinteni, hogy úgymondjam ez az i-n a pont. "
"Csíkszeredában mindig történik valami. Legalábbis annak, aki nyitott szemmel jár a városban, és nem szobanövényként gubbaszt a házban arra várva, hogy valaki megöntözze."
"Elgondolkodtam arról, hogy megéri nekem (és a szüleimnek) annyi áldozatot hozni egy távoli/drágább városban, vagy egy kis motivációval "itthon" is érvényesülni tudok."
Üzenet:
A megfontolt, gyakorlatias, anyagi szempontból előnyös döntés a Sapientia - EMTE, Csíkszereda.
6. Régizene fesztivál reklámfilmje
Kampánycél:
új közönség megszólítása a régizene számára. A fiatalok bevonzása a fesztiválra.
új közönség megszólítása a régizene számára. A fiatalok bevonzása a fesztiválra.
Kreatív koncepció:
az ötlet abból indult, hogy a régizenét, a régi hangszereket, amelyek már nem részei popkultúránknak, valahogy helyezzük bele mostani zenei világunkba. Így a film során a régi hangszereket (rebek, fuvola, dob) bekötjük az új technikába. Mind a történet, mind az art direction szintjén a régi és az aktuális összekeverését látjuk.
az ötlet abból indult, hogy a régizenét, a régi hangszereket, amelyek már nem részei popkultúránknak, valahogy helyezzük bele mostani zenei világunkba. Így a film során a régi hangszereket (rebek, fuvola, dob) bekötjük az új technikába. Mind a történet, mind az art direction szintjén a régi és az aktuális összekeverését látjuk.
Üzenet:
A régi az új! Arra ösztönöz, hogy a régizenét újdonságként fedezzük fel.
A régi az új! Arra ösztönöz, hogy a régizenét újdonságként fedezzük fel.
7. Sapiophile - videóblog
Kampánycél:
minél több tizenéves körében népszerűvé tenni a Sapientia egyetemet, a kampányidőszakon túl is rendszeresen tartalmat közölni.
minél több tizenéves körében népszerűvé tenni a Sapientia egyetemet, a kampányidőszakon túl is rendszeresen tartalmat közölni.
Kreatív koncepció:
tudománynépszerűsítő vlog indítása egyetemi oktatókkal. A 10-19 éves korosztályban egyre népszerűbbek a vloggerek, tehát az ilyen stílusú videókkal el lehet érni őket. Egyben követők lesznek, és szimpatikusabbá válnak az egyetemi oktatók.
tudománynépszerűsítő vlog indítása egyetemi oktatókkal. A 10-19 éves korosztályban egyre népszerűbbek a vloggerek, tehát az ilyen stílusú videókkal el lehet érni őket. Egyben követők lesznek, és szimpatikusabbá válnak az egyetemi oktatók.
Üzenet:
a Sapientia fiatalköpontú, trendekre nyitott egyetem.
a Sapientia fiatalköpontú, trendekre nyitott egyetem.
Sapiophile 1. évad teasere
8 rész:
1. Mindent a céltudatos tervezésről
2. Így készül sminktartó Vin Diesel izominjéből! Környezetbarát öltözködés
8. Átlagbér
8. Benyaltunk a 2%-ért!
Kampánycél:
Az anyanyelvhasználatot támogató mozgalom népszerűsítése az interneten, a fiatalok körében.
Kreatív koncepció:
Kihasználva a "nyelvhasználat" kifejezésben rejlő szójátékot, a film a nyelvvel (mint szervvel, de metaforikusan mint beszéddel is) való kommunikáció fázisait mutatja be, egy kapcsolat fejlődésébe ágyazva: hogyan jut el a nyelvöltéstől (figyelemfelkeltés) egészen a csókig.
Kreatív koncepció:
Kihasználva a "nyelvhasználat" kifejezésben rejlő szójátékot, a film a nyelvvel (mint szervvel, de metaforikusan mint beszéddel is) való kommunikáció fázisait mutatja be, egy kapcsolat fejlődésébe ágyazva: hogyan jut el a nyelvöltéstől (figyelemfelkeltés) egészen a csókig.
Forma:
figyelemfelkeltő kampányfilm online platformra
figyelemfelkeltő kampányfilm online platformra
Üzenet:
Fontos a nyelvhasználat! Ezért megéri a mozgalmat támogatni.
olyan film, ami általánosan felhívja a figyelmet a személyi jövedelemadó felajánlására.
Kreatív koncepció: A film egy hétköznapi analógiára épül: a jövedelemadó fel nem ajánlott 2%-a olyan, mint a pohár alján megmaradt kávé: lemegy a lefolyón. A filmben olyan termékek jelennek meg, amelyeknek kis része benne marad a csomagolásban, és a szemétbe kerül pl. fogkrém, paprika, dobozos üdítő.
Üzenet:
a jövedelemadó 2%-a nem megy szükségszerűen kárba, felajánlható az általunk választott célra.
Fontos a nyelvhasználat! Ezért megéri a mozgalmat támogatni.
9.Te mennyit pazarolsz?
Kampánycél:olyan film, ami általánosan felhívja a figyelmet a személyi jövedelemadó felajánlására.
Kreatív koncepció: A film egy hétköznapi analógiára épül: a jövedelemadó fel nem ajánlott 2%-a olyan, mint a pohár alján megmaradt kávé: lemegy a lefolyón. A filmben olyan termékek jelennek meg, amelyeknek kis része benne marad a csomagolásban, és a szemétbe kerül pl. fogkrém, paprika, dobozos üdítő.
A film során ezek a termékek folyamatosan fogynak. Ezt egy százalékszámláló jelzi.
Üzenet:
a jövedelemadó 2%-a nem megy szükségszerűen kárba, felajánlható az általunk választott célra.
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése