#ilyenmégnemvolt #sapiophile

by 2:36 0 megjegyzés
Pár hónapja közösen indítottunk egy vlogot a Sapientia, Csíkszereda két oktatójával, mostmár jó pár rész van a hátunk mögött, ha valaki szemelgetni akar, akkor hajrá!




Ezzel a projekttel az volt a célunk, hogy minél több tizenéves körében népszerűvé tegyük a Sapientia egyetemet, a kampányidőszakon túl is rendszeresen tartalmat közöljünk. 

Mivel a 10-19 éves korosztályban egyre népszerűbbek a vloggerek, arra gondoltunk, hogy az ilyen stílusú videókkal el lehet érni őket. Ezáltal az egyetem követői lesznek, és szimpatikusabbá válnak az egyetemi oktatók. 

Ezzel azt akartuk üzenni, hogy a Sapientia fiatalközpontú, trendekre nyitott egyetem.


8. Átlagbér: Nem szép dolog mások zsebében turkálni, de most kivételt teszünk!


7. Eszméletlen kutatások április 1-re

 6. Szerelem kémiája: Mitől leszünk szerelmesek?

5. 10+1 tipp a sikeresebb újévhez



4. Ha ezt a videót megnézed, rögtön takarítani kezdesz! Fogadjunk?!

3. Blec Fraidei, avagy hogy ünnepeljük mi a Fekete Pénteket

2. Környezetbarát ötlözködés. Így készült sminktartó Vin Diesel izomingjéből


1. Mindent a céltudatos tervezésről


Oktató: Mara GyöngyvérTánczos Levente
Szerkesztő, vágó: Köllő Ildikó

Köllő Ildikó

FILM/ART DIRECTOR

Kolozsváron filmrendezőként végeztem 2013-ban, ahol több kisjátékfilmet írtam és rendeztem, szervezetek kreatív kampányait kiviteleztem. Budapesten a hello90 blog videós munkatársaként fiatalokat érintő témákat dolgoztunk fel kreatív, újszerű módon nézőink/olvasóink számára. Érdekel a történetmesélés, a vizuális média, az üzenet kreatív megfogalmazása.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése