Diakmunka.ro

by 3:14 0 megjegyzés

Diákmunka.ro innovatív applikciót beharangozó kampány


- 3 arcra épülő filmsorozat, akik játékosan mesélnek magukról, vágyaikról, hibáikról, nyári munkás élményekről, közben rávilágítanak, miért jó diákmunkát vállalni, és miért könnyebb ezt az
applikációval tenni.

TAMÁS


Narráció:
Google fordító hang:

Ő itt Tamás. Tamás boldog egyetemista. Gazdasági informatikát tanul, érdekli a videózás...és néha indokolatlanul elpirul.

Tamás közbeszól:

Mint például most is?
Szóval ja...imádok egyetemista lenni.
Csak sokszor nagyon össze kell húznom magam, folyamatosan zsonglőrködnöm kell a zsebpénzem meg az ösztöndíjammal... hogy ne csak instant levest egyek a hónap végén.
Ez eléggé fárasztó.

Nem fura, hogy már, azt tanulok amit szeretek,  én osztom be az időmet, 3 éve szavazhatok,  de még nem éreztem magam igazán felnőttnek?

Hmm..

Persze minél hamarabb szeretnék a szakmámba dolgozni...de  ahhoz még egy picit tanulnom kell.
Tudom, nemsokára elérem a célom, viszont addig is a saját lábamra állnék.

Tehát letöltöm a diákmunka appot, elkészítem a profilom, megjelölöm, hogy, mi érdekel.  Itt kereshetek olyan munkát, amit egyetem mellett is tudok végezni, akár tapasztalat nélkül.
Meg is van! VÁO, ez nagyon TŰZ!

Te diktálod a tempót! Kezd valami hasznosat az időddel!

Snittek:

1. Tamás beugrik a kamera elé.

2. Tamás mosolya kihangsúlyozódik
3. Tamás felírja a nevét.

4.Tamás "kezei" betartanak különböző eszközöket a képbe, Tamás elvesz közülük egy laptopot.
5. Tamás egy super 8at tart a kezében, majd  kamerával felénk fordul majd megkérdi: mint pl most is?
6. Tamás elpirul
7. Tamás zsongrörködik a színpadon. -ezt egy köti alkalommal

8. Tamás széttörni az instant tésztát, rászórja a port.
9. Tamás a kamerával szembe dobja a csillámot.
9. Tamás kézmozdulatával lekicsinyíti magát.
10.Tamás örül a pénznek

11. Tamás felszippantja a programozóénjét.

12. Tamás lába helyet mások lábai vannak.

13. pózolások






ALEXA

Narráció:

 
Google fordító hangja:

Ő itt Alexa. Alexa 17 éves, szereti a pirítóst,  ki nem állhatja az instás nyaralós képeket, bár tavaly nyáron recepciósként dolgozott turisztikai cégnél.




Alexa köhint.

Szerintem így gyorsabb lesz. D...e ha inkább ezt a hangot szeretnétek, akkor állítsatok meg.
Szóval jah, tavaly az egész vakációban dolgoztam.  Nem azért, mert nem akartam lebarnulni, hanem szerettem volna egy picivel több zsebpénz, fejlődni, önállóbb lenni, inkább zsebpénzt miatt. (súgja) 
Untam már a fárasztó tüntetéseket, amikor  kiharcoltam az n+1 "nélkülözhetetlen" cuccomat.
Amiket általában meg is kaptam.
Dee..így is tök jó volt a nyaram, kávéval kezdtük a napot, volt, hogy táncolva takarítottuk az irodát, már tudom, milyen egy munkahelyi közösségbe beilleszkedni. (még kell kép)
Bár az első fizetésemből egy nagy zsák ruhát vettem OUPSZ!
Azért nagyon büszke voltam a saját hogy is mondják, kívülről egy hang besúgja igen “keresetemre”.
Elmúlt a pénzpallás szindrómám, már nem folyik  ki  csak úgy a pénz a zsebemből.
Mit is akartam még?

    
Google fordító hang: Alexának az édesanyja segített munkát találni.

Igen, igen... nem volt olyan könnyű nyári melót keresni, anyum végigkérdezősködteaz összes ismerősét, amíg rátalált.

Idén nyáron sem süttetem majd a hasam.
De most letöltöm a diákmunka appot, regisztrálok, és rengeteg diákmunka közül választhatok, itt a hálózat a kezemben.
Egyszerűen nem hiszed el de tényleg, azt is megadhatod, hogy hány órában és mit szeretnél dolgozni. Te diktálod a tempót! Kezd valami hasznosat az időddel!

      Google fordító hang:
hashtag legjobbnyár, hashtag szerezz tapasztalatot a sikeres jövődhoz



Jelenetsor:

1. Alexa beugrik a kamera elé.


2. Kijön a pirítósból a pénz

3. Alexa beleharap a pirítóskenyérbe.
4. Alexa fotózkodik a pálmafás tapéta előtt.

5. Alexa pörög egyet a kamera előtt, közben konfettit dob fel,  és recepciós ruhában találja magát

6. Alexa előveszi a telefonját és annak mondja a szöveget.
7. Alexa fekszik a zöld műfüvön fürdőruhában és egy kéz bekeni naptejjel.


8. Alexa zsebében hirtelen sok pénz jelenik meg.
9. Alexa különböző transparenseket tart maga elé: Flitteres blúzit akarok! Éhségsztrájk a következő iPhone-ig!



10.  megvan

11. Alexa két nagy kirakóst tart a fejéhez
12. Alexát beteríti egy nagy zsák ruha.

13. Alexa letép a karjáról egy kisgyereksebtapaszt
14. Alexa zsebéből kilóg egy  olvadt fagyi.


Alexa örül a pénzek.


15. Alexát fonal fonja körül

16. Alexa fekszik a füvön naptejből a hátára a diákmunka szöveg íródik

17.Alexa a kezébe fogja a fonalat.

18. Alexa görget a telefonját, majd mutat lefele

19. Alexa ugrál, táncol a kamerának


20. Aexa papucsa végigmegy a műfüvön

21. Alexa felírja a diákmunkát a levegőbe.
22. pózolások



BABÓ

Narráció:
Google Fordító hang:
Ő itt Babo. Babo szereti összefirkálni a füzetei szélét, utálja ha kitérdesedik a nadrágja, nyáron pincérként dolgozott egy étteremben. 
Babó közbeszól.

Babo mosolyog, majd közbeszól
Azért nemcsak pincér voltam, hanem báros, elárusító néhsa recepciós is.
Nem volt könnyú
Végül is  nem bánom hogy ezt dolgoztam.  Megtanultam, több féle embertípust elviselni, ja ..meg azóta jobban beszélek románul. 

Google fordító hangja.: ezt le tudod fordítani?

DA!mai tarziu.

Egy munkanap sem lettem annyira kész, hogy utána ne mozduljak ki, vagy ne találkozzak a barátaimmal.
És mindenkinek tetszett, (mindenki szivezett) hogy dolgozom. Tényleg király érzés volt, hogy saját pénzemet költöm.
Hmm lehet komolyabb vagyok azóta. Tisztában vagyok vele, ha valamit vásárlok, azt valójában nem a pénzzel fizetem ki, hanem azzal az idővel, ami alatt ezt megkerestem.

Hát nem filozofikus?

Most nyáron a felvételimre készülök, viszont így is szabadidőmben szívesen vállalnék munkát , főképp vendéglátásban. Így letöltöm a diákmunka appot, ahol könnyen, gyorsan találok akár pár órás munkát is. Meg is van!

Te diktálod a tempót!  Kezdj valami hasznosat az időddel!

Jelenetsor:
1. Babó beesik a kamera elé.
2. Babó firkál a képernyőre

3. Babó arca elé tart összefirkált füzeteket.
4. Babó pincér ruhában feldob csillámokat a levegőben.
4.a ?
5. Babó háta mögül kibújik sok kéz, mind csinál valamit.

6. Babó elugrik a sértések elől

7. DA feliratot elfújja a szél, Babó a kamerának mondja, hogy:  DA
7.a  Babo oldalra figyel
8. Babó posztját szívezi egy kéz.

8.a Babo szelfividdót csinál (Green)

8. b Babó forog a székkel, és szívek hullanak rá.


9. Babó eszik egy pizzaszeletet

10.megvan
12 megvan
13: Babó fogózkodik a szoborral

14: Babó pózol, mutogat, görget, táncol







Fotók/MOOD





A filmek egy hagyományos TCR filmből ndulnak ki, de kevernek több féle stílusjegyet. (animációt, stilizált jeleneteket, életképeket)


1. TCR Film/Mood


Interjúrérszeket megtörik játékos stop motionok, trükkős felvételek

4 szereplő - 4 színű háttér



- játékos asszociációs epizódok










-további képek - arcok bemutatása



Össz-hangulatfelvételek:












Köllő Ildikó

FILM/ART DIRECTOR

Kolozsváron filmrendezőként végeztem 2013-ban, ahol több kisjátékfilmet írtam és rendeztem, szervezetek kreatív kampányait kiviteleztem. Budapesten a hello90 blog videós munkatársaként fiatalokat érintő témákat dolgoztunk fel kreatív, újszerű módon nézőink/olvasóink számára. Érdekel a történetmesélés, a vizuális média, az üzenet kreatív megfogalmazása.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése