A videó-CV menő!

by 9:15 0 megjegyzés


  • imádok képekben gondolkodni 
  • filmeket/reklámfilmeket rendezni vágni 
  • látványterveket építeni 
  • kimutatni, kimondani, kifejezni
Nos, ennyit rólam. És, hogyan jön ez ide?
Úgy, hogy az első munka, amit megosztok az egy kreatív bemutatkozó videó, amit  a Hello90 blog pályázatára készítettem. Majd anniyra megtetszett nekem, hogy  álláshírdetésekkor felhasználtam önéletrajz helyett.

ÍME:



Nem annyira elterjedt a videó-CV, mert több képességet igényel az álláskeresőtől, de ha valakinek vannak filmes ismerősei, vagy ismeretei, szerintem több szempontból jobb a kreatív önéletrajzot videó formában elkészíteni. 
  • jobban leköti a néző/olvasó tekintetét
  • izgalmasabb, látványosabb 
  • az információ ritmusa ígény szerint adagolható (így biztos lehetsz benne, hogy a befogadóban az az információ ragad meg leginkább, amit hangsúlyozol.) 
  • kényelmes, nem kell lapozgatni, görgetgetni: csak egy kattintás, és máris elindul a folyamat, te "görgetsz" helyette.
  • megmutathatod a hangodat is,  ami  a saját képi világod, stílusod mellett, az is hordozza a személyiségjegyeidet
A saját kisfilmemben, én a hangjegyemre tettem a hangsúly, tudatosan nem mutattam meg az arcomat. Manapság mindenkinek a fotója elérhető, így a hangjegy izgalmasabbá válik. 

Itt még találsz linkeket a Video CV mellett:  A legmodernebb kreatív technikák álláskeresésben

Köllő Ildikó

FILM/ART DIRECTOR

Kolozsváron filmrendezőként végeztem 2013-ban, ahol több kisjátékfilmet írtam és rendeztem, szervezetek kreatív kampányait kiviteleztem. Budapesten a hello90 blog videós munkatársaként fiatalokat érintő témákat dolgoztunk fel kreatív, újszerű módon nézőink/olvasóink számára. Érdekel a történetmesélés, a vizuális média, az üzenet kreatív megfogalmazása.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése