Narráció:
na meg, hogy egyszerre vagyunk otthon és az egyetemen (is).
De ideje hogy végre teljes legyen az élmény.
Éldd át nálunk a..
A közösség erejét, pátoszos
A csapatmunka örömét,
Szerezz gyakorlati tudást,
szakmai felkészültséget és elismerést!
Találj ki rengeteg ötletet! -begyorsul
Légy mindig kíváncsi,
ééés ne ijedj meg a problémáktól!
Fog kelleni még sok motiváció és
kitartás!
Ezek a hozzávalók .
Hmm..
Már csak egy dolog maradt /De még egy dolog kimaradt? Ja!…az hogy...Kezdjük már el!
Felvételizz a Sapientia EMTE csíkszeredai karára július 12 és 21 között, és találd meg nálunk a siker receptjét!
képernyős arcokhoz,
na meg, hogy egyszerre vagyunk otthon és az egyetemen (is).
De ideje, hogy végre teljes legyen az élmény.
Éldd át nálunk a közösség erejét, (pátoszos)
A csapatmunka örömét,
Szerezz gyakorlati tudást,
Találj ki rengeteg ötletet! -begyorsul
Mutasd meg kreativitásod !
Légy mindig kíváncsi,
ééés ne ijedj meg a problémáktól!
Kelleni fog még sok motiváció és
kitartás!
Ezek a hozzávalók ...(kijelentés)
Hmm..
Már csak egy dolog maradt /De még egy dolog kimaradt? Ja!…az hogy...Kezdjük már el!
Felvételizz a Sapientia EMTE csíkszeredai karára július 12 és 21 között, és találd meg nálunk a siker receptjét!
A filmet egy pozitív hangvételű, dinamikus, színes videoklippekre hasonló reklámfilmnek képzelem el, aminek 80%-át az egyetem új termeiben venném fel.
Szerkezetileg 3 részből áll. (bevezető, üzenet megfogalmazása, felszólítás)
1. Refkelktál az elmúlt 1,5 évre - torzított hangon beszéd, óra közben (főzés, tornázás stb.) - az elmúlt egy évben sok minden félbeszakadt
1. BELSŐ, NAGY AULA, NAPPAL
1. Tanár 1 bemegy a terembe, felkapcsolja a villanyt - üres termet lát - szomorúan konstatálja
2. Tanár 1 átkapcsolja a villanyt - a diákok helyén laptopok vannak diákokkal a képernyőn - ijedt
4. Tanár1 kattint egyet- minden diák az otthoni tevékenységét csinálja-
5. Tanár egyet kapcsol és elindul a kamerával szembe, kutyasimogatás
2. Ideje, hogy teljes lehet az élmény! - Dinamikus tömegjelenetek - a hozzávalók kreatív módon tűnnek fel a jelenetekben.
1/A, BELSŐ, NAGY AULA, NAPPAL
A kép egyé válik a tanár megérkezik a tanulók közé.
2. BELSŐ, BENTLAKÁSI SZOBA, ESTE
Diák 1 beugrik a többiek közös egy pizzával, nagy izgalommal nézik együtt a laptopon a meccset.
Rájukvetül a közösség felirat.
3. BELSŐ, TÁRGYALÓ, SZÜRKÜLET - gazdasági
Diák2 előadást tart egy nagy monitoron, a többiek figyelmesen hallgatják. A nagy monitoron megjelenik a gyakorlati tudás felirat, Diák 2 büszkén a felirat fele mutat.
Majd összeöklöznek.
Mindannyian pózolnak a feliratnak a kamerába nézve.
4. BELSŐ, KÖNYTÁR, ESTE - humán
Diák 3 a könyvespolcok között áll, fölfele int a fejével, a kamera kíséri a mozgását és egy önismeret feliraton megáll.
5.BELSŐ, PIHENŐ, ESTE
Diák (4,5,6) a kanapén ülnek 'tanulnak', a kamera feléjük közelít megfordítják a laptopot/könyvet, amin a csapatmunka felirat van.
6. BELSŐ, STÚDIÓ, NAPPAL - tt
Egy berendezett stúdióban fotózás folyik, diák (7,8). Rávetül a háttérre a kreativitás felirat.
7. BELSŐ, LÉPCSŐ, ESTE
Diák 9 megy fel a lépcsőn(motiváció pólóban), ahogy fölfele halad gyúlnak fel a fények a lépcsőházban.
8. BELSŐ, SÖRLABOR, ESTE
Diák 10,11,12 tartják a sör alapanyagait. A középen levő diák egy ötlet feliratú pohárba önti bele a háború sört.
9. BELSŐ, ÉLELMISZERLABOR, ESTE
Többben dolgoznak a laborban, palacsinttátsütnek, mikroszkópon vizsgálnak valamit. Tanár 2 kivesz egy kitartás feliratot a sütőből.
10. BELSŐ, NAGY AULA, ESTE
Diák 9 beérkezik a nagy aulába, egy fénycsóva rávetül,aláhúz egy felvételizz feliratot a táblán.
3. Kezdjük már el!
Narrátor megkérni, "ugy-e mostmár mindenki arra gondol, hogy: "
Azt egyetem előtt mindneki az egyetem fele mutat és egyszerre mondja.
11. KÜLSŐ, EGYETEM ELŐTT, NAPPAL
Több diák szelfizik, majd a kamerába ordítják, hogy kezdjük már el!
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése